Ukens lokale annonsør

 

Nå ut til potensielle kunder rett i ditt eget nabolag med den skreddersydde løsningen “Ukens lokale annonsør”. Med kun fem tilgjengelige annonseplasser hver uke, kan du sikre deg en eksklusiv plassering på noen av Norges mest besøkte nettsider, som eneste i din bransje.

 

→ Les mer: Så enkelt får du tak i lokale kunder i ditt område

Kjøp klikk til din nettside

 

Våre klikk-pakker lar deg betale kun for klikkene du får til din nettside. Velg mellom Klikk Start, Klikk Basis og Klikk Maks og motta gratis annonseproduksjon, helt uten bindingstid. Du kan enkelt skifte ut bilde og budskap underveis – eller endre pakke.

 

→ Les mer: CPC-annonsering med Admarket – Enkel oppstartsguide

Annonsere på print

 

Printaviser treffer kundene i en offline modus med færre digitale distraksjoner, der kunden gjerne har satt av tid til å lese avisen. Papirlesere har gjerne god økonomi, og de store formatene gir annonsene god synlighet. Vi hjelper deg også med kunngjøringer. 

 

→ Les mer: Fordelene ved å kombinere trykte og digitale annonser

Admarket – Selvbetjent plattform for annonsering

 

Ønsker du å styre annonsene dine selv? Schibsted Admarket er en selvbetjent plattform hvor du enkelt kan administrere dine annonser, se detaljerte rapporter og følge annonsen i sanntid. Passer for deg som liker å håndtere annonsering helt på egenhånd.

 

→ Les mer: Lær å booke annonsekampanjer med Admarket

Schibsted Match

 

Schibsted Match er en funksjon i Admarket som lar deg finne kunder fra dine kundelister, blant våre innloggede Schibsted brukere. Perfekt når du ønsker å skreddersy annonsen til dine eksisterende kundekontakter.

 

→ Les mer: Match dine kundelister med våre Schibsted brukere

Kashmir Singh

Cafékontoret

“De laget annonsen for oss helt gratis, noe som sparte oss for tid og stress. Gjennom Schibsteds merkevarer har vi fått god respons og økt synlighet i Gamle Oslo. Dette har virkelig vært et løft for oss som en liten, lokal bedrift.”

Anna Helle

Orkester Nord

“Den grundige oppfølgingen og støtten fra Schibsted har sikret at kampanjen har vært en suksess. Vi planlegger nå flere prosjekter med Schibsted som vår foretrukne markedsføringspartner.”

Georg Enga

Vitensentrene

“Kampanjen på Schibsteds plattformer bidro betydelig til å øke synlighet og kjennskap til vitensentrene.”