BRAV eier og administrerer merkene Swix, Toko, Lundhags, Ulvang og Helsport, i tillegg til å drive skisporet.no. Selskapets visjon er å gjøre drømmer til minner for sine kunder. For å nå ut til det norske folk med sitt budskap samarbeider BRAV med Schibsted, og benytter Admarket for annonsering.
Christophe Pons er Brand Marketing Manager for Ulvang, og sverger til Ulvang når han er ute på tur! Han har siden Admarkets lansering kjøpt annonsekampanjer på norske medier i selvbetjeningsløsningen for å markedsføre turtøyet Ulvang.
Han legger vekt på enkeltheten og transparensen som gjør at han kommer tilbake til selvbetjeningen gang på gang.
Selvbetjeningsløsningen Admarket gjør det enkelt for annonsører store som små, å nå ut med sitt budskap til det norske folket på en trygg og transparent måte, sier Christophe.
En annen grunn til at Christophe kjøper annonser i plattformen er fordi han er sikret vellykkede annonsetjenester.
Schibsted beviser igjen at de ligger et hestehode foran markedet når det gjelder brukervennlige og effektfulle annonsetjenester.
Mer fleksibilitet
Fredrik Olsen som er Key Account Manager og kundeansvarlig for BRAV i Schibsted, trekker frem det gode samarbeidet de har. Fredrik har gitt kunden god innføring i Admarket som gjør at de er blitt mer selvstendig og kan bestille på egenhånd og har tilgang på kampanjerapportene til enhver tid.
På den måten får vi mer tid til å jobbe sammen med kreative og proaktive prosesser, sier Fredrik.
Mange av kundene som samarbeider med Fredrik har tatt i bruk Admarket.
Til spørsmålet om hvorfor kundene velger selvbetjeningen, svarer han:
Den intuitive booking-prosessen gjør det hele enkelt og oversiktlig fra start til mål.
Fleksibiliteten verktøyet tilbyr ved at man blant annet kan booke en kampanje, men vente med å laste opp materiell på et senere tidspunkt er også en kjærkommen mulighet for kunden, legger han til.