Lær å booke annonsekampanjer med Admarket

Publisert February 3, 2025

av Hanne, B2B Marketing Specialist

Nå kan du bli en mester på å booke dine egne annonsekampanjer. Våre eksperter, Kjersti og Simen, har satt sammen et par videoer som bryter ned bookingprosessen i Schibsted Admarket. Videoene har en sammenlagt spilletid på ca. 4 minutter, så her lærer du mye på kort tid.

 

Du sparer både tid og penger på å booke kampanjene dine på egen hånd, så det er definitivt must watch-stempel på disse videoene. Passer perfekt til dagens første, andre, eller tredje kaffekopp. Den fjerde tør vi ikke å uttale oss om.

Lær å booke trafikkgenererende annonser (CPC)

 

En CPC (cost per click) annonse er en trafikkgenererende annonse, hvor du kun betaler for faktiske klikk på annonsen. Perfekt for små bedrifter som ønsker store resultater, liten risiko og full kontroll.

 

→ Les mer: CPC-annonsering med Admarket – Enkel oppstartsguide

 

Lær å booke merkevarebyggende annonser (CPM)

 

En CPM (cost per mille) annonse er en merkevarebyggende annonse, hvor du betaler per tusen visninger på annonsen. Perfekt når du ønsker å øke synligheten i ditt marked, og styrke kjennskapen til din merkevare.

 

→ Les mer: Bygg en sterkere merkevare med en CPM kampanje

 

Vi hjelper deg

 

Har du spørsmål om CPC vs. CPM annonsering, eller trenger hjelp til å komme i gang? Ta kontakt med oss – vi er her for å hjelpe deg!

Har du fått med deg disse?