Du vet best hvor kundene dine er. Vi hjelper deg med å treffe dem

Publisert April 17, 2024

av Josefin Söderqvist, B2B Marketing Specialist

Folk flest gjør kjøp basert på vane eller det de sist ble gjort oppmerksom på. Annonsering er en effektiv måte å sørge for at folk husker akkurat din bedrift. Det handler om å bli synlig og minne potensielle kunder på at dere finnes. Uansett hvor du holder til, eller hvor kundene dine befinner seg, kan vi hjelpe med å vise veien.

Vi tilbyr annonsering på flere av Norges største nettsteder. Blant annet VG, Aftenposten, Bergens Tidende og Stavanger Aftenblad. Samlet besøker ca 70% av Norges befolkning våre nettsteder i løpet av en uke. Med andre ord et godt utgangspunkt for å gjøre dine produkter og tjenester synlig.

 

I annonseplattformen Schibsted Admarket, er det enkelt å finne en annonsepakke tilpasset ditt budsjett og komme i gang med annonsering på 1,2,3.

1. Velg hvor du vil vise frem annonsen din.

Øst, Vest, Sør eller Nord? Du kjenner din målgruppe best. Vi tilbyr geografisk styring av din annonse. Det betyr at du kan annonsere på alle våre nettsteder og for eksempel kun treffe lesere som holder til i Trondheim, hvis det gir mening for deg.

2. Velg oppstartsdato for annonsen.

Når vil du komme i gang? Sett en dato for oppstart.

3. Velg en annonsepakke for ditt budsjett.

Vi gir deg 3 alternativer – liten, medium eller stor.

Ny i Schibsted Admarket? Få en gratis demo.

 

Som ny i Schibsted Admarket tilbyr vi deg en veiledet introduksjon og omvisning i annonseplattformen. Vårt mål er at du skal bli så trygg som mulig på annonsering hos Schibsted. Klikk på knappen nedenfor eller send oss en melding i chatten på Admarkets nettside, så hjelper vi deg! 

Har du fått med deg disse?